Wat te doen bij schade?

Meld de schade middels het toesturen van een door jou ingevuld Europees Schadeformulier en stuur dit zo spoedig mogelijk naar ons op. Dit kan via e-mail en post.

Neem voor de reparatie contact op met je CarCare dealer binnen het netwerk van de CarCare Autoverzekering. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op. Afhankelijk van de schade schakelen we een expert in om de hoogte van het schadebedrag vast te stellen.

Als de schade is gerepareerd, stuurt de CarCare dealer de reparatienota rechtstreeks naar ons toe.

Als je schade is hersteld door/via de CarCare dealer heb je géén eigen risico.

Verder houden wij je op de hoogte van de voortgang in je dossier.

Wat te doen bij ruitschade?

Heb je alleen ruitschade, bijvoorbeeld door steenslag, dan is het niet nodig om een schadeformulier in te vullen. Neem contact op met je eigen CarCare dealer voor reparatie.

Bij het vervangen van een ruit door je CarCare dealer heb je een beperkt eigen risico van € 67,50. Laat je de ruit elders vervangen, dan geldt een eigen risico van € 250.

Wat te doen bij technische defecten?

Voor de reparatie van technische defecten kun je terecht bij je CarCare dealer. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op.

Er geldt geen eigen risico als je CarCare wordt gerepareerd bij je CarCare dealer. Indien je kiest voor reparatie elders, geldt er een eigen risico van € 135.